nål och tråd

Jah nu har man sytt med nål och tråd. Det var ju skoj. eller inte ^^ Haha det gick bra, men det blev som det blev. Haha det är ett under att man fick mvg i slöjd xD Det påminner mig, nu kan jag ju laga min klänning som jag gjorde där xD haha inte för jag tror att jag kommer använda den men whatever! xD Har ändå ingenting annat för mig :)

Hade "träning" idag igen ^^ Haha det var skoj, snacka om skapligt hårt knä i magen jag fick, snacka om att jag gravade sönder xD Och passningen jag inte alls var bered på. Gaah, det kommer bli så otroligt skoj! :D haha, minus parövningarna, de kommer gå sämst :O Kan inte kasta, fiifan.. Det kommer gå sämst, får la se hur det blir med katan ^^ Kanske funkar, kanske inte ^^
Önska mig lycka till (a)

/ s , som i slagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback