shululululu lilla lady

Kom precis hem. Har varit med simon idag. Han tänkte bjuda på mat men jag hade typ precias ätit så jag smakade bara lite av honom (: Gott (a) Vi gick en runda på stan, och han hittade en parfym som han sprutade på sig. Så ah, nu luktar min tröja den parfymen. ^^ Haha myspys ;) men tyvärr är den lukten blandad med röklukt också.

Fråga, varför ska man röka? Det är ju hur onödigt som helst, kostar en massa pengar, det stinker, alla som är i en rökares omgivning drabbas osv. Man köper sig ju närmare döden, men kan få cancer och en massa. Okej man får cancer för allt nu för tiden men ändå!
Aja. Jag har försökt få några av dom jag känner med att sluta röka, men det funkar inte hur mycke man en tjatar. Dom förstår nog inte att man verkligen försöker hjälpa dom. Men nu har jag tröttnat på att tjata på alla. Ni får göra som ni vill, men jag har iallafall försökt att hjälpa er. 
I övrigt tänker jag inte stå i närheten när jag är med någon som röker. Bara så ni vet! 

slut

Kommentarer
Postat av: Cissi

Varför ska man dricka?

Det finns typ lika många aledningar att inte göra det som att inte röka.

Tänk på den!

2008-08-19 @ 10:44:30
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback