skolan börjar idag

Aaaaaaaaaah!!! Idag är första skoladagen efter sommarlovet. Och det är första dagen då jag går på duve. Huh, det är idag som jag börjar gymnasiet :O Huh hoppas det går bra!

Tyckte jag skulle va duktig och lägga mig tidigt igår. Men det sprack. x) Eller jo jag la mig tidigt, men jag somnade inte förns 12 någon gång. Låg och vred mig i sängen. Tänkte på allt och ingenting :S xD Hahhaha snacka om att vara nervös. Och jag kunde heller inte somna om på morgonen då klockan först skulle ringa klockan fem i sex. Och där låg man klarvaken! Och när hon var fem över pallade jag inte längre, så jag gick upp och tog en dusch. Massa skönt, och nu sitter man här. Snackar med Erica som också har sovit oroligt ^^
Näe nu ska jag fixa håret nu. Börjar ju snart, en och en halv timme x) 
Önska mig lycka till idag :O (a) 

slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback