Dreams come true.

Tralalala, idag har det faktiskt varit en bra dag! :D
Satt tom kvar i skolan längre än vad jag behövde :O Det är inte ofta det händer!
Men sen åkte jag ne rpå stan med min far för att snacka systemkamera. :D
Haha stod och snackade i två timmar, så jag blev skapligt trött ^^
Men det blir nog ett köp i helgen faktiskt.  Så jag är lite spänd pga det! (a)

Förut fick jag ockås värsta kicken, jag började städa mitt rum :O
I låder och allt... Stolt! *big smile*

Imorgon är det fredg också, super! :D Ska träffa Aryan och Edwin då! :D
Och på lördag blir det myskväll hemma med syster, Sebbe och Juha!
Denna helg kommer bli bra tror jag! (a)

/ sara dahlfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback