Gud Jul till er alla!

Jag ska om ett tag åka till min pappas tjejs sons tjejs föräldrar som bor någonstans bort åt Örebro? Därska vi sova och såklart ska vi fira jul där imorgon!

Jag har fått information om att det finns SNÖÖÖÖ där! :O Skoj skoj SKOJ! :D :D :D
Här i lilla Katrineholm är det ju sol, rena rama våren ju :S Fast kall!
Får hoppas på mycket snö när jag kommer hem igen, som är den 25! :)
Och den 26 blir det attfira jul med mor min :) Myspys!
Men nu ska jag gå och packa klart.
Ha en underbar jul allesammans! <3


/ sara dahlfors

Kommentarer
Postat av: ERIK

tack för att du röstade! :D

2008-12-23 @ 18:56:13
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: jaakkola

God jul älskling <3

2008-12-23 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback