I'm back

Nu är man tillbaka hemma hos mamma igen.
Helgen har varit super! :)
I fredags bar det av till Keso med Bella.
Det var myspys att träffa alla goa och glada igen! :)

I lördags blev det jag Bella och Aryan som umgicks.
Vi hyrde en skräckfilm och åkte hem till Bellas pappa för att titta på den, samtidigt som vi moffade massa gosaker ^^
Det blev en riktigt mys kväll med snack, skratt och skrik! (a)
det blev faktiskt en del spring också ^^

Hmm idag dårå, jah det har bara varit en massa plugg, eller ah jag har försökt att plugga, men det är inte såååå kul att plugga när man inte fattar någonting! Grrr. Vill ha lov, nu nu NU!

Under helgen blev det också lite bilder, men det kommer nog senare :)

en vecka kvar!

/ sara dahlfors

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Mjaaa, jag lånade den lite. Men jag lovar jag ska inte låna den mer idag för det blev bara SUGbilder! ><

2008-12-15 @ 13:58:17
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: jaakkola

Skulle inte du vara nyttig? ;) <3

2008-12-15 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback