shulululu..

Har suttit här hela dagen och haft sjukt tråkigt.
Ska bli skönt att komma till stockholm imorgon och göra någonting :)
Men det blir en riktigt tidig morgon så det kommer bli en pina att komma upp ur sängen! Men det är det värt!
Ännu ett litet minus är att jag börjar få ont i halsen :O Känner hur det börjar komma, så jag måste dricka varmt och knarka halstabletter så det inte blir värre! Hmm... Det måste vara min mor som har smittat mig, hon är förkyld som in i *pip*..!
Men nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, klockan är ju 23.15 redan :S Hoppas verkligen att jag orkar upp imorgon! Måste hinna med en massa skit, som t.ex. att dusch i ett mörker! haha våran lampa har gått sönder och vi har ingen extra xD Smart vah?


ps. idag blev det också lite ny design på sidan. ska fixa mer någon annan dag! Men detta får duga än så länge!


/ sara dahlfors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback