sliten är bara förnamnet!

Ojojoj, har jobbat idag igen.
Fast denna gång abra tre timmar.
Stod på samma plats nästan hela tiden och sorterade tusen julkort!
Det var säkert mer.... Sjukt mycket var det iallafall..
Jag såg faktiskt dubbelt i slutet.... det var sjukt läskigt x)

Imogron blir samma visa igen.
Undrar hur länge jag komemr jobba då..?
Och på torsdag kan jag abra jobba till klockan sex,
eller ah tidigare än så. Ska ju på julfest i dojon! :)
Kanske måste säga till att jag itne kan jobba?
Kommer ju bara hinna it och sedan dra igen :|
Okej, tycker synd om er som läser mitt otroligt tråkiga liv som handlar just nu om jobb?
Men men.. Erat eget val som sagt........ >.<

5 dagar kvar
/ sara dahlfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback