Träningsvärk nästa!



Åhhw, riktigt riktigt riktigt rolig träning idag :D Vi var bara åtta små karatemännsikor, men det var sjukt kul och jobbigt ändå! :D
Det blev lite av varje, en lång och jobbig uppvärmning, lite lek, lite kast med otroligt stor och tung boll, puuh, träningsvärk i armarna imorgon kan jag garantera! Det blev också lite kast med männsika ^^ , stationer, och riktigt rolig stretching(stavning?). haha, det blev mycket skratt idag, och ett väldigt varmt pass. Alltså avr det toppen!
Kommer hem och det blir en kalldusch som är något av det skönaste som finns efter en träning! :)
Nu sitter jag här, ska väl öppna julgranskalendern snart ;) Undrar vad det finns för någe trevligt i den! ;)

Denna dagen har varit faktiskt riktigt skoj, även fast jag var hur trött som helt i skolan!
Höll nästan på att somna när jag gick till lektionerna :S
Just jah, idag hade vi prov i Excel också.. Jag fick hets, bara för att det var en sak som inte funkade! :O Men annars gick det hyfsat! :)
Men men, godnatt på er alla glada! :D

/ sara dahlfors

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du har blivit utmanad, kolla min blogg! :)

2008-12-01 @ 23:21:45
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback