Utmanad av ceciliadahlfors.blogg.se

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är 185 men jag vill vara kortare!
2. Jag har världens sämta självförtroende.
3. Jag och två komipsar har gjort en lista på knäppa saker som vi ska ha gjort innan vi början tvåan! ;)
4. Innan jag fyller (21 december) ska jag ha hunnit köpa en systemkamera.
5. Innan jag dör ska jag ha simmat med delfiner!
6. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva.
7. Jag är trött och jag ska snart på lektion....

Gaah, detta var tråkigt..! ^^

Utmanar............. de som har orken till att göra..... denna sak..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback