Djulö.



Aryan och jag tog en tripp ner till Djulö också :)
Träffade en massa snällt folk där :)
Typ, pernilla, seyran, alex, pierre och steffo.
Alltså jag fattar verkligen inte var dom får allt ifrån ^^
Men det är himlans kul :D

Och vet ni!?!?!?!? :D
Jag kommer nog snart slippa kryckorna !!
Visst foten är fortfarande svullen men vafan jag kan gå utan att halta så mycke nu! :D
Gissa om att jag är överlycklig :D


Hmm.. Och en sak till.
Jag har varit ute hela dagen idag typ :D
Yeah, vågen för mig ffs! ;)

Just det, började snacka med en Gunnar på campingen vid Djulö.
Han tyckte synd om mig för att jag hade kryckor ^^ 
Iallafall, när jag stod och pratade med honom hittade jag pengar på marken :D
Snacka om lycka dag idag fiifan! ;D

Men nu är jag hur trött som helst.
Så ska ta coh krypa ner i min super mjuka och sköna säng.
Den är även nybäddad så det kommer bli extra skönt!
Men godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback