I'll come back when I'm ready

Idag har det varit en tråkig dag. Har inte gjort någonting.
Visst klockan är barra halv fyra, men ändå, som om jag kommer hitta på någonting nu.
Eller jo, jag kommer nog läsa ut boken. Eller om jag orkar vill säg. Läste till klockan halv två i natt bara för att den var så bra. haha, men jag blev trött så jag bestämde mig för att lägga ifrån mig den :)

Hmm föresten jag har bakat idag, det blev en hjärtformad sockerkaka :)
Tyvärr blev den inte lika bra som den alltid bli hos min far, men men, hoppas på att den smakar okej, ska ta en bit om en stund, just nu har jag bara ont i magen och huvudet. :(
Men nej, jag ska nog börja läsa boken igen :) Ha'de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback