save me from the darkness

Yes äntligen Nu har jag inget plugg kvar under resten av lovt. Har läst ut min bok på ungefär ett dygn. Skönskönt.
Den var för övrigt bra. Eller det beror helt på vem som läser den. Men men..
Nu har jag ingenitng att göra. Och jag vill göra någonting. har suttit inne hela dagen framför denna jävligt tråkiga data. Så ah.....Hjäääääääälp!

Hmm, vet ni, min syster informerade mig nyss om att det faktiskt snöar ute. Jag tror själv att det är snöblandat regn, men det är ju fortfarande snö så ah... Det är dags att leta skor antar jag.. Huh, hoppas man hittar några...
Och snart är det ju jul också, två månader kvar, tom mindre än två månader! Måste iväg och handla julklappar innan det blir alldeles för sent som det blir...... typ varje år x) haha, dags att tjata på familjen så man får deras önskelistor någon gång!

trala-la-laa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback