the time will come

Helgen har bestått av fest i fredags, (utan massa dricka) , filmkväll igår hos oskar, det var väl typ 15 pers där x) Massa skoj, och det blev lite skräck och lite komedi. Puuh, tycker inte om skräck. Men den vi såg var inte så jätte farlig faktiskt (a)

Idag har det varit slapp och sova, egentligen skulle jag behöva plugga. Men har inte haft någon som helst ork. Usch. Ångrar nästan att jag valde natur. Har kommit på att egentligen skulle vård passa mig bättre eftersom att jag har tänkt på att bli polis eller någonting sånt. Men eftersom Stefan (som satt med mig i ambulansen i somras) också hade gått natur så tror jag ändå att jag har valt rätt. Eller iallafall nästan..


Kommentarer
Postat av: jaakkola

Älskling jag tkr du ska byta till vård (A) isf gör deyt nununu annars är det försent <3

2008-10-07 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback