i don't know what to do

Gaah skolfoto idag :O Jag fick stå längst upp :S Huh! Hatar det. Man vet inte vart man ska titta.
För fall man tittar på kameran ser man jätte trött ut på fotot, nästan som om man blundar. Jag fick säkert stirrblick. :O
Och jag kommer nog se helt död ut på fotot överhuvetaget :O
Usch jag vill inte ens veta hur det blev :O Snälla sudda ut mig!

-----------------------------------

Äntligen kan jag sudda ut det från mina tankar.
Känns äntigen bra när det gäller det ämnet och jag är glad för det :)
Vi är vänner och hellre det än ingenitng alls som jag brukar säga ^^


-----------------------------------

It's so hard for me to know what to do in this situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback