I'll be fine.

Haft en riktigt slö helg.
Var ute i fredags. Gick lite på stan med folk sen åkte jag, Aryan och Hampus hem till Erica.
Där var även Edwin och Bella. Det var skönt att få träffa dom. Saknat som enormt mycke! <3
Skratta typ hela tiden. Skönt!
 
Både i lördags och idag har jag abra varit hemma och typ kollat tv.
Fast idag pluggade jag även lite.
Och nu har jag kommit hem till mor min också.
Och imrogon är det skola. Lååång dag. Jobbigt, men kommer nog bli skoj.
 
I övrigt ska börja dra ut och springa/gå lite.
Inte bara för konditionens skull, utan också för att komma ut, rensa sina tankar osv.
Det är alltid skönt. Kanske blir en sväng fotografering också. Beror på humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback