It's a beautiful day.

Och vem slutade 10.35 idag då ;) Hahah jo JAG! :D
hade en lektion på 40 minuter som sagt ;D
Åkte hem efter den och byte om, sen tog jag cykeln till stallsbacke för att träffa Jaakkola. <3
Träffade också Bella och Ewdin! :D <3

Sedan åkte jag och Bella ner på stan...
Och jah.. Där blev det lite fix och trix ^^
Men nu är jag hemma, lika så Bella hoppas jag.
Ska väl packa lite eftersom jag ska till pappa denna helgen också.
Pga att min mor har åkt till Thassos "våran" ö :O
Och vi får inte vara ensamma hemma under helgen. Så jah..

Men nu fryser jag skapligt mycke :O Så ska gå och ta på mig ett par strumpor eller någe ^^
puss...

Kommentarer
Postat av: CIssi

Där ljög du! för vi får väl vara ensamma hemma.. det har vi ju varit hitills. Men under helgen vill inte mamma det, orsaken kan du nog räkna ut själv.

2008-09-12 @ 14:46:35
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: jaakkola

Älskar dig bby <333

2008-09-14 @ 17:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback