maybe in my dreams

Sovmorgon idag dårå. Börjar klockan 09.25 bara för att våran svenska är inställd nu på morgonen :D Så denna dagen börjar med matte på morgonen. sedan lunch, data, engelska, LÅNG rast pga att jag inte går i nybörjar språk, och till sist individuellt val! :D Detta kommer bli en bra dag hoppas jag på ;) Solen skiner också, och det är ju bara ett stort PLUS i kanten >__^
Ett minus är att jag är smått irriterad. Säger inte varför, men jag är bara det!

Hmm igår var det riktigt skön träning. inte sådär varm som den brukar vara. Och jag har lärt mig pinanidan (stavning?) bättre nu :) Och Uffe lärde mig pinanshudan! :D Mohahaa, nu kan jag den ocskå, SUPER! :D Fast lite onödigt eftersom jag inte ska kunna den förns nästa år ^^ För jag ska såklart fortsätta så jag kan få ner Micke någon gång! ;D Tihi (a)

Idag föresten, ska jag kanske få tillbaka min tröja som Andreas lånade här om dagen. Måste påpeka att det var killmodel på den ^^ Annars skulle han inte ha tagit emot den x)
Men det kommer även bli plugg i spanska och kanske en foto promenad om jag har orken till det ;D Isåfall blir det nog upp på Gatstuberg eller Marieberget. Men får la se om jag orkar och har lust med det..! ^^

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men du undvek mig ju bara, och då fick jag ju höja rösten för att du skulle lyssna. Och du är alltid dryg när du inte får som du vill eller om man kommenterar något. SKa jag då bara skita i det och vara glad?

Aja, har så mycket att säga om det där och alla andra gånger du beter dig så som du gör. Men jag försöker låta bli att dra upp det.

2008-09-25 @ 12:02:22
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback