some people don't know

Slapp dag idag tycker jag. Och riktigt skoj som vanligt i skolan.
Jag och Sara's flummstunder är hel sjuka xD
Men men. Annars idag så kommer jag inte göra mycke. Förutom spanska uppgifterna.
Har nämligen ingen spanska imorgon för våran lärare åker till Frankrike. Och istället för att ha helt inställt fick vi några uppgiftet som vi ska göra på valfri plats :) 
Men eftersom det individuella valet inte har börjat än så har vi bara en lektion imorgon som är 40 minuter lång. + att det är idrott. Det känns riktigt onödigt att gå till skolan bara för att gå på en idrottslektion. Men vafan, spela roll. Då vaknar man ju till på morgonen iallafall ;D Haha

Men nu ska jag först diska och sedan ska jag göra spanskan. Sen ska jag nog kolla en film och vänta på ett speciellt sms ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback