we did it!

Weeeiii, Bella och jag BADADE igår. Båda kom i, fast hon hann före ^^
Det var sjukt kul, och man fick en chock när man DÖK i vattnet :S
Men det var en upplevelse och det var SKOJ! :D
Och denna dusch som är på bilden brukar alltid vara iskall, men den var för en gångs skull skön xD Iallafall enligt mig (a)

Det var en massa skoj, och efter att ha badat och sedan ha hälsat på Erica en snabbis så gick vi hem till mig, kollade på film och myste med varmt vanilj te och degestivekex (a) Myyyys!
Och nästa gång vi ska bada, jah vem vet när det blir, kanske i oktober ;) haha, då ska vi iallafall ha med oss varm choklad och dricka redan på platsen så vi får upp lite värme ;)
Iihiii, puss på gårdagens kväll! Den var underbart härlig! :D
<3


Kommentarer
Postat av: bella

vi är grymma! :D:D (H) iiiiiiiiih!

u är min lyckogumma! <3 älskar dig.



btw, feeet jag är :O

2008-09-27 @ 18:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback