we have our moments.

Nåå denna helg nu då.
Jag åkte till pappa i fredags. Sedan åkte jag Bella och Edwin till duvehallen.
Jag och bella åt pannkakor med sylt och mjukglas (a)
Sedan drog vi till ishallen för att kolla på hockey. Skooj! :D
Det var en aning kallt när vi skulle gå hem må jag säga. Men alla andra tyckte det var kallt hela tiden ^^

På lördagen åkte jag ut till båten med pappa coh gunilla för att ta bort masten. jag sov i båten mesta dels med en filt över mig. Det var SVINKALLT! :O
Sen kom vi hem vid ungefär fyra. Då blev det in i duschen och iväg till mamma. Dit kom Erica, Bella och Edwin efter en stund. Och det blev lite förfest innan vi gick till Oskar.
Den där apelsinsaken var förjävla äcklig säger jag bara. Kan inte vara i närheten av någonting som luktar apelsin längre. Gaah, den var vidrigt!
Vid åtta tog vi oss till Oskar. Det var inte så mycke folk i början men sen så kom det en del, och då blev det roligare. :) Dans, prat och massa skoj ;D
Men alla bra stunder har sina mindre bra stunder i slutet. Men inga kommentarer på den.. 

Söndagen, låg jag hemma hela dagen. Mådde SKIT!
Mådde illa hela dagen, och jah, det blev bättre på kvällen.
Fick  i mig lite mat då. men innan det hade jag bara levt på ett glas vatten och någon äppelklyfta. Suck!
Men iallafall, åkte hem till mamma på kvällen och somnade gott ^^
Nu är det morgon och jag sitter här helt oklar. Så ska gå och fixa mig nu innan Erica kommer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback