you have to dance all night long.

Jah helgen nu då. har varit hos pappa därför jag inte har bloggat.
Hmm i fredags var jag med min älskling Jenny Jaakkola <3
Vi gick på en fest hos Oskar på kvällen, och jag drack INGENITNG! bara så ni vet.
Påvägent ill festen träffade vi Erica, Fredrik och Ebbe. 
Vi kom till Oskar och där var det inte mycke folk, men det var kul ändå ;D Dom körde ölspelet och jag fick hjälpa en som var lite "vilsen".. ;) Annars hade hon däckat efter fem minuter, så jag var SNÄLL! (a)
Jag fick skjuts hem av Hampus Svensson, så otroligt snällt! Tack ännu en gång.

Hmm upp tidigt på lördagen för att Gå till shell och sedan åka till Gustvsvik med Jonas, Hampus, Emil, Aryan, Robert och Rebecca :D Haha det började riktigt skoj när Hampus åkte FEL hela tiden fast att han följde en GPS ! xD hur smart får man vara ^^
Iallafall vi var där inne i typ fyra timmar? Och det var skooj.. Vill åka dit snart igen (a)
Okej det fanns två minus tyvärr.
1. Jag har fått hur många blåmärken som helst + att jag har skrapat upp armbågen.
2. En gubbe var där som var hur äcklig som helst!
*spyr*

Efter bad och lite shopping av godis på maxi åkte vi hem.
Jag åt lite snabbt när maten var klar och sedan fick jag skjuts av pappa till erica. Sedan skulle vi till en fest som Keso hade bjudit mig till. VI DRACK INGENTING! :D haha jag är stolt! *happy face*
iallafall det var väldigt trögt i början. Men sen när dansen kom igång var det riktigt kul :D
Jag måste säga, jag beundrar Alex (alexandra), hon dansar för jävla bra alltså :O Och jag fattar seriöst inte varför hon ville battla mot mig :S Jag är ju USEL! xD haha så hon fick dansa själv där ;) Tihi, ^^ Men det var skoj ändå, men kanske en aning överdrivet x)
Meeeeeeen det var en förjäva rolig kväll, även fast jag dissade en aning mycke! (a) ^^

Igår, alltså söndag hände det INGENTING. Åkte till mammas jobb på kvällen för att titta på när trolin skulle göra en stor förändring i håret. Och resultatet blev super snyggt! :D
Hon klippte av sitt hår till axlarna ungefär, och så klippte hon upp väldigt mycke. + att hon färgade hela håret orange! Shit, tänk om man själv vågade göra en sån där förändring. Men det skulle jag ALDRIG våga. :$

Idag.. Jah aryan kommer väl om en halvtimme eller så. Får la se vad vi hittar på att göra.
Klockan sju är det allafall träning för min del.

Förlåt för mina otroligt ointressanta inlägg. Men det är erat eget val om ni vill läsa dom! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback