It's hard to be me

Varit hemma ett tag nu, har lagat mat, hamburgar och pommes, och såklart ätit också :) Gott var det, fast jag skulle aldrig tagit ketchup :( J***a allergi, jag hatar det! Någon mer som gör det, eller är jag ensam?

Iallafall, idag är det plugg som vanligt. *sadface*
Men det överlever man väl. Och om jag är snabb blir det nog också en promenad ikväll :D Solen skiner ju så det blir nog en fin solnedgång :) Eller, så ska jag leta efter filmen (taken) som jag aldrig hittade igår vilket var sjukt irriterande. Så jag och E fick kolla på The Hills Have Eyes istället och Centre stage, vilket inte gjorde så mycket egentligen, eftersom båda filmern är bra :)
Men jag ska nog plugga igen så att jag hinner klar och kan göra massa annat som är mycket roligare! :) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback