Leave the past behind

Åhhw, är det inte en underbar dag eller!? :D
Solen skiner och jag har legat ute på ballkongen och solat sedan jag kom hem från skolan. Hur skönt som helst! :D Ska kanske gå ut igen, eller så ska jag packa lite, eftersom att jag ska till pappa i helgen. Och som de flesta vet är pappa = inget internet. men jag har mobilen med mig nästan hela tiden, så det är bara att höra av sig på den om man vill någe :)

Iallafall, ikväll blir det kanske att gå iväg till en kompis, om inte det blir av får jag se vart kvällen tar mig :) Kanske blir en hemmakväll med far min, eller någe helt annat som är lite mer spännande ^.-

Det kommer troligtvis bli lite bilder i helgen också, så det kan ni ju se fram emot om ni gillar sånt :) Något de flesta inte gillar är nog plugg, vilket jag också måste göra i helgen. :P Morr, inte kul.

Men, ska kila nu, hoppas alla får en bra helg med fint väder och massa skoj :)
Finns på mobilen som sagt!
puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

aah JUST DET! :D ihiii <3

ja det ska jag göra :D hahahah det har vi glömt :O fyfy!

<33333

2009-04-18 @ 15:53:36
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback