A matter of time

Jag tror aldrig jag har velat såhär mycket :O Alltså hur svårt ska det vara att köpa en dator? Jag hade bestämt mig för den där som kostade 5000:- men icke då, jag och min syster hittade en som var ännu bättre som kostade en tusenlapp mer. Och nu velar jag om ifall jag ska köpa den! Jag hade nästan bestämt mig och så kommer Patrik och säger att jag ska kolla runt på massa andra sidor istället för komplett. Såklart gör jag det, + att jag får några andra länkar, och såklart kan jag inte bestämma mig. Även fast jag har bestämt mig för den jag och min syster hittade så kan jag inte beställa den! :O Jag tror att det är för att den kostar 6000:-, det känns lite jobbigt att 6000:- försvinner på en och samma gång när man har sparat ett tag!
Sak samma! Jag beställer antingen imorgon eller senare i veckan, det kan ju faktiskt komma ett erbjudande på någon annan dator som är lika bra, eller likadan som är billigare (a)

Nej usch, nu ska jag faktiskt sova, eller iallafall fixa mig så jag blir klar för sängen ^.-
För övrigt, så hade vi fotografisk bild idag, åh det var sjukt kul! :D Vi skulle fota, och temat var att man skulle stilla en rörelse, och jag, Sara och Petra kom på några bra ideér (a) Men nej, nu ÄR det faktiskt säng dags, natti natti!


bild från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback