Ångest till tusen!

Usch usch usch, detta är sista dagen på sommarlovet och imorgon börjar skolan! Panik och ångest har jag! Vill verkligen inte börja, för då kommer all stress komma tillbaka och all denna onödiga energi på att vara irriterad på minsta lilla. Näe, jag längtar verkligen INTE till imorgon!

Men en positiv sak är väl att solen skiner idag. Kanske ska ta mig ut till mormor och morfar och sola lite? Eller så kanske någon vill följa med mig på en promenad :) Antingen en träningspromenad eller varför inte en fotopromenad? Du väljer om du vill göra mig sällskap i något av det! :)


Denna lilla krabbat skrämde vettet ur mig här om dagen när jag kom in i köket!
Men vad finns det att vara rädd för? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback