Du vet inte vad du kan förens du har försökt!

Jah, då har en ny vecka börjat och den började riktigt bra! Vaknade upp med min finsate pojk breve mig! :) + att man har sovmorgon idag, till halv tio ;)

Hur som helst, denna helg var riktigt mysig, i lördags var det ju spakväll hos Bella, bastu och allt, så det var myspys på hög nivå! :D Måste göras om någon mer gång, eller? ;)
Vid tolv var jag hemma och packade, och någon minut efter så satt jag i en bil till norrköping, så jag har varit där en snabbis i helgen också :) Kollade på en fotbollsmatch i ösregn, så gjorde sällskap med avbytarna i båset! Vädret klarnade upp efter ett tag, och då sken solen!

Vi åkte hem på kvällen och somnade till filmen På andra sidan häcken! Riktigt söt film om jag får säga det själv! :) Men men, jag ska börja fixa lite, sedan ska jag cykla till skolan :)

ps.1. Bilder från helgen finns, men väljer att inte visa dom!
ps.2. Skulle ju beställa datorn i helgen, men mamma har inte bestämt sig ännu och hon vill tänka lite till, så jag ska skicka efter den kanske idag eller imorgon! Har fortfarande lite ångest, så får la se när jag beställer den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback