Today is a new day

Då sitter man här och äter frukost då :) Mumsigt!
Igår träffade jag Bella och Linnea, kvällen blev nog inte riktigt som vi hade tänkt oss, men den var bra ändå :) Vi fick ett litet gott skratt när det var en kvinna som trodde att jag och Bella var syskon! ^^ Haha Fanns lite andra saker som hände som man smålog åt också :)

Men denna dag tror jag kommer att bli bra! :) Solen skinner och jag är ganska så pigg, har lust att ta en promenad, MEN det känns lite ensamt! Jah jah, klockan ett idag så ska jag till min kära mor och klippa mig, och senare ikväll blir det spa :D Riktigt mysigt kommer det bli med bastu, ansiktsmasker, hårinpackning och lite gott gott snacks breve :) Och någon gång idag ska jag också beställa datorn! :D *happyface*

Tyvärr måste jag göra lite tråkiga saker idag också, som t.ex. plugga fysik och kemi! Trist är det, men lika bra att få det gjort så jag slipper göra allt imorgon! Men jag pluggar lite senare, för just nu är jag för trött för att tänka ^.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback