I have better things to do

Förlåt för sämst uppdatering, men jag har haft annat för mig..
I tisdags träffade jag Bella och LInnea, vi åt lunch på stan, tittade lite på KK-jogge och på kvällen blev det film hos Bella :) Minns inte vad filmen hette men den var sjukt bra :D Och samma kväll åkte jag, min syster, Sonny och Keso ut till min mormor och morfar och sov där.. Det blev ännu en film och den var slut halv tre på natten. Vi gick och la oss men jag och Keso snackade en massa så vi somnade inte förens halv fem ^.- Jag vaknade vid tio och vid halv elva blev det ett "morgondopp" i det fina vädret :) Hur skönt som helst! Träffade Bella senare samma dagen. Edwin spelade i stadsparken så vi var där och lyssnade. Pratade lite med Hampus och sedan åkte vi hem till mig, Linnea kom dit och vid sju åkte vi hem till Erica, och då började FESTEN! Härligt! Drog ner på stan vid halv elva tror jag, ingenting hände, alla andra gick till en fest på norr medans jag och Juha tog en cykeltur med en massa snack. Och vid tolv var jag hemma, trygg i min säng! :D

Idag dårå, familjen och jag skulle egentligen ha åkt till Kolmården, men det var så fint väder så vi åkte ut till mormor och morfar istället för att sola och bada :D Kolmården blir nästa vecka, och då hoppas jag att jag har köpt tele objektivet! 
Men men, ikväll blir det utebio med Bella, Linnea och Patrik :) (Minns inte fall någon mer skulle vara med?) Så det kommer bli mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback