I'm like a zombie!

Jag säger då det. Jag trodde aldrig att jag skulle överleva denna skoldag :O Det finns ingen segare dag kan jag säga!Har bara fyra lektioner + lunch, men tre av dom fyra lektionerna är ca 1.5 timme långa :O Det går verkligen segt! Men Maria var snäll idag och släppte iväg oss lite tidigare. Då blev det en fika på stan med Sara :) Och det var en liten unge där som var hur charmig som helst! Och den hade världens sötaste grimager som man inte kunde göra annat än att skratta åt ^^

Iallafall, nu är man hemma men snart ska man iväg till norrköping och överraska pojken min på flygplatsen  :) Och hur kommer man till norrköping då? Jo jag har världens snällaste vän som faktiskt skjutsar mig dit :O Och sen åker han hem igen direkt. Inte många som skulle göra det kan jag säga. Så jag vill ge honom världens största guldstjärna (a) Fast innan han åker får han följa med in och hjälpa mig med att hitta (a) haha 

Men vad ska man göra till klockan sex då? Jag har ingen aning faktiskt! Får la sitta här och uggla lite, och sen packa lite förståss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback