Orka...

Jag sitter fortfarande i Norrköping, men idag ska jag hem.. Mamma är redan påväg för att hämta mig :) Egentligen skulle jag åka hem igår. Men det blev ändrat pga en sak.. Men men, kommer hemma idag och ska vara hemma hela veckan. Och det är ju just denna vecka som det händer saker i lilla Katrineholm ^^ Skoj skoj skoj :D

Hmm, en kort liten sammanfattning av vad som har hänt sedan onsdags då. Spelade ju minigolf med Bella, Gurra och Tomas då, och vem vann då? Jo jag jag JAG! :D Snacka om skicklighet! (a)

I torsdags åkte jag till norrköping vid tio på morgonen. Och Patrik slutade klockan tre eller någe, så jag gick så snällt på stan till dess :) Jag hittade faktiskt TVÅ par jeans :O Hur ofta är det man hittar TVÅ stycken egentligen? Jah jah, jag är i behov av det så det var super iallafall :D Jag köpte också ett linne till mig själv och en klämma till min mor ^^
På kvällen gjorde jag Mickan sällskap när hon satt barnvakt åt Viking. Och då var Patrik och tränade i spöregn ^^ Det var lite kul faktiskt, klockan halv sju när träningen började så öppnade himlen sig HELT! Med andra ord, det regnade som fan, och klockan åtta då träningen slutade så slutade det också regna ;) haha

I fredags minns jag inte riktigt vad jag gjorde på dagen, men på kvällen blev det att käka tracos ute hos Patriks far och syster, mumsigt! :D

I lördags var det upp på morgonen och baka scones. Sedan bar det av till östra Ryd där Patrik skulle spela match. Ganska skoj att titta på :) Sedan bar det av till Krille. Vi åt grillat vildsvin och potatisgratäng, GOTT! :D Och så sköt vi lite luftgevär! Det gick bra, och jag var riktigt duktig som träffade ölburken två gånger i rad :D En liten guld stjärna till mig kanske (a) ;)

Igår (söndags) bakade jag ännu en gång, det är verkligen gott med nybakat bröd på morgonen :)
Under dagen gjorde vi ingenting speciellt, lite senare åkte vi och handla lite saker. När vi kom hem gjorde vi varma mackor och satte oss framför en film, Spring Break, och käkade. Filmen var faktiskt ganska så skoj :) Sedan gick vi och la oss.

Och idag då.. Jah som sagt så kommer mamma och hämta mig snart, så ska väl se fall jag har fått med mig allt i väskan och så. Och för den som orkade läsa allt detta, den får ett plus i kanten av mig! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback