Bilder väcker minnen

Jah, i mårse blev det att kolla efter några negativ i all stress.. Vi håller ju nämligen på med att framkalla bilder på Foto kursen, så varför inte testa framkalla bilder från förr då de digitala kamrorna inte hade kommit till! Hur som helst, hittade jag många roliga bilder på mig när jag var väldigt liten, och jag fortsatte kolla när jag kom hem från skolan, vilket var väldigt roande :D Korten tog också upp en hel del minnen och tankar, om då man bodde som en hel familj och hur det skulle varit idag om dom (mamma och pappa) fortfarande bodde ihop.? Jah, jah, här får ni två bilder från småbarns tiden. En på Cissi och mig (syskonkärlek?), och en på mig när jag äter med, bokstavligt talat, hela ansiketet! ^^

 

Hur som helst börjar jag få ont i halsen... igen! Så jag har gjort lite varmt "hångel-te" (se bild nedan) som jag ska dricka upp och sedan ska jag dra mig ner under täcket för att sova! Klockan börjar ju faktiskt närma sig tio! Och jag har börjar bli j*vligt morgontrött nu för tiden, så det är lika bra att lägga sig tidigt! Så natti natti folket, hoppas ni haft en bra dag!

Hmm hångel-te...? Får mig att tänka på min älskling.
Önskar han vore här och höll om mig i sin varma famn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback