Frozen in time

Igår blev det en liten lång promenad >.< Skulle egentligen bara gå upp till åsen, och sedan hem igen. Men icke! För nästan precis vid porten så kommer Edwin bakom mig! :) Så det blev till att göra honom sällskap hem, och det är väl iallafall någon km dit >.< Så från en liten promenad blev det en promenad på ca 4-5 km allt som allt :D Riktigt skönt var det, och det var också kul att träffa Edwin igen :) Det var länge sedan man såg den grabben faktiskt!

Hur som helst så tog jag några bilder, här över ser ni en av dom! :) Jag blev nöjd med den, men vad tycker ni, tumme upp eller tumme ner?

Annars idag dårå.. Så har jag fått slutbetyg i Kemi, är faktiskt nöjd, och glad över de ord som min lärare Maria sa :) *BIG SMILE*
Men men, resten av dagen då.. Jah det händer inte så mycket, ska kanske spackla och måla. Eller så blir det imorgon.. Ikväll kommer också min "lilla" prins :) Blir antingen bio eller hemmakväll framför tv:n. Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback