Lite allt möjligt

Uppdateringen har inte varit den bästa, och  det har hänt massa skoj sen sist. Speciellt denna helg :D Men först och främst, natten till fredagen sov Sara här :) Det var myspys med mycket snack, lek med fingerfärg och skratt :D Och på morgonen blev det super stressigt så vi fick springa till skolan xD  Det var ju sista skoldagen på fredagen, så det blev till att klä ut sig och ha massa skoj med tävlingar osv.. Jag och Sara var peppisar, och vi var extra snälla eftersom att vi bjöd alla på sådana också! :D Våran klass vann också sammarbetspriset! Wohooo, tummen upp för oss ;)

På eftermiddagen tog jag tretåget till norrköping, och lite senare satt jag och kollade på hockey, Vita hästen mot Linköping (tror jag det var). Det blev lite bråk som fick mitt hjärta att hoppa ett par extra snabba slag :O Hur som var det kul ändå, även fast jag inte är så där jätte hockey intresserad! ^.^

I lördags blev det till att shoppa alla julklappar! Gick riktigt bra, men blev stressigt i slutet och jag var jätte trött! Alltså var jag lite småputt när det inte fick så bra >.< haha.

På lördagseftermiddagen åkte vi ut till Leffa och firade Patriks lilla syster som blev 18 år! Grattis till henne igen! :) Åt smörgåstårta, som var riktigt god :D Men den slår INTE sultans ;)

I söndags fick man sova hur länge som helst ;) Fast jag gick upp och gav Patrik frukost på sängen! :) Sedan bestod dagen av film, tacoätande, promenad i det vita landet, eftermiddags-sovande och sedan innebandy (Patrik spelade, inte jag) Och vid sju bar det iväg hem till mig där det blev ost och kex, mumsigt! :D

Jah det var då lite bilder och info om min helgen! :) Och nu ska jag kila tjingeling!

Kommentarer
Postat av: erica talvis

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!<3

2009-12-21 @ 10:41:25
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback