Tack till alla och allt!

Jah, de som läser denna blogg vet att jag fyllde år igår! Och idag tog jag mig tiden till att fota det jag fått, så detta inlägg kommer endast bestå av bilder OCH ett grattis till min syster som klarade uppkörningen idag och har i detta ögonblick körkort! :D


Först och främst fick jag ett hjärthalsband av Sara! + en Paradis chokladask!


På denna bild har jag fått trosor och pennor av min mor.. Den svarta lilla väskan av min syster och ett presentkort på gina tricot på x antal kr av min älskling och hans far! :)


En tröja av min mor! :)


Av mina kusiner, Patrik och Erika, av deras mor Anna och vovve Nova fick jag en jätte fin blomma och trehundra kr att köpa något fint för! :)


Stativet fick jag av mormor och morfar. Och väskan, eller snarare kameraväskan fick jag av min mor! Den är jag tyvärr lite osäker på.. Den är så stor och känns ganska så klumpig att ta med sig ifall jag bara ska ta en liten promenad. Så antingen byter jag den, eller så köper jag en mindre väska själv... Vad tycker ni?

Sammanlagt fick jag ca 1100 kr! Och det ska jag lägga undan så jag har det till senare!
Hur som hade jag en väldigt trevlig dag igår och tackar alla som grattade mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback