Bilder från kryssningen!


Vi börjar med en bild på självaste födelsedagsbarnet, då vi sitter och väntar på att få gå ombord på båten.


Cissis och min hytt..


Från vänster: mormor Iris, syster Cissi, morbror Micke och sambo Yvonne, morfar Clifford, kusin Erika och Patrik :)


siiis..


Morbror Micke och jag! :)


Mormor fick en överraskning av Kaptenen och förmodligen all besättning också.
Hon blev en av båtens hedersgäster och så fick hon en delfin av glas :) + ett kort..


Ett väldigt misslyckat men roligt försök på att få en bild till nästa kalender ^^


Detta inlägg får avslutas med denna lilla ego pic på mig i mormor och morfars hytt.
Jag har haft en riktigt rolig resa, med MYCKET skratt, dans och sång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback