I don't want to be like you. . .

Som de flesta vet så är jag hos min far varannan helg. Och likadant var det denna gång, förutom att jag och syster åkte til honom igår, istället för i fredags pga en viss anledning...
Men iallafall.. Igår blev det en promenad till Bella där det blev fix och trix.
Sedan for vi iväg till Gurra. Där var även min kusin! o.0 ^^
Det blev lite pinsamt kanske! Men det funkade så fint så när han hade fått i sig lite ;) Som en annan viss person också fick. Och jag måste med ge, jag lider med dig killen, du kan inte ha mått bra idag!

Men iallafall.. Imorgon är det skola igen.. Buhuuu, jag vill inte! =(
Känner mig redan stressad. Har prov på onsdag och på fredag är det läxförhör. + att vi har ett stort arbete i samhällen som ska göras. =\ Nej, usch jag mår inte bra av detta! Och det är 16 veckor kvar till sommarlov =( Varför ska det vara så långt bort? Får hoppas på att den långa tiden går fort för en gångs skull! Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback