only if you want me to . . .

Idag var det mycket stan för mig :)
Först ner och träffa M, och det var riktigt trevligt,
fast han hade verkligen svårt för att bestämma sig! ^^
Men det var skoj iallafall, hade ju inte träffat grabben på ett bra tag!

Sedan blev det att åka hem och försöka få upp värmen. Vilket jag fick och sedan var det dags att dra sig ner på stan igen för att fika med B, E, L och S. myys!
För mig blev det att äta en varm smörgås med skinka och ost, och till det blev det chai latte. :) (chai latte = te med skummjölk i, och det ÄR gott! :D )

Nu sitter man här som en liten ensamvarg igen. Är jätte trött, ska nog bli filmnörd igen och sätta igång Patrik 1.5 som jag faktiskt aldrig har sett. För er som har sett den, tycker ni att den är sevärd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback