The first cut is the deepest . . .

Jag som trodde att jag skulle sova till tolv eller någe idag..
Men icke då, här vaknar man klockan nio och är som en piggelin. ^.^
Men vad har det för roll, mormor kommer ändå snart och ska städa här hemma bara för att har fint när min mor kommer hem imorgon. Och för er som inte vet så har hon varit i Brasilien i två och en halv vecka. Så nu kommer man se ut som en snöboll medans hon är en pepparkaka. Morr! :'P Jag vill också har värme! Vill inte ni?
Just nu har jag verkligen tröttnat på all snö och kyla. Man kan ju inte gå en promenad till stan utan att få bort känseln i benen! Brrrh... Ge mig sommar sol, bad och värme NU NU NU!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback