Dagen är samlad.

Idag har jag haft en bra dag! :D
Den började en aning nervöst eftersom att jag skulle till skolsyster för hälso undersökning. Och det gick väldigt bra. Fick reda på att jag är 184.5 :O Och INTE 185 som jag alltid sagt!
Men men, dagen flöt på och det gick finfint, kom hem gjorde en "kraftig" middag till mig själv (som ni ser här nedan), och lite senare tog jag och värmde hallon hällde på lite fil och även lite start :D Riktigt mumsigt måste jag säga :)
Och under hela tiden har jag haft mina läxböcker uppslagna framför mig ^^ Det blev en liten hög alltså!
Efter allt plugg gick jag till träningen :D Den aslutade med fuktig dräkt, en frilla som var helt förjävlig, en lite skakig kropp och en fläskläpp ^^ Tihi
Man ska verkligen känna att man är trött och helt slut efter träningen, då kan man vara HELT säker på att man har gjort sitt bästa! :D Och så kände jag idag, så jag är NÖJD! :D *sara klappar sig på axeln*


Men nu alla människor ska jag sova :) Godnatt på er och hoppas att ni har haft en bra dag idag! :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback