Behind closed doors

Tjohejsan alla :D
Igår var det hemma gjord pizzakväll med Patrik, Billy och Sandra framför två filmer, Big Stan och The Chair. En komedi och en skräck, och dom var riktigt bra faktiskt :) Även fast jag tittade bort några gånger till The Chair ^^ Men men.. Pizzan var god iallafall, och det blev över så det blir nog dagens lunch eller frukost! (a)

Hmm, men idag är det lördag, och vad händer då? Jag har ingen aning faktiskt. Solen tittar fram, det är lite molnigt och det blåser som fan här. Men det kan ju vara skönt att gå ut iallafall :) Jag vill ner på stan iallafall! Hann aldrig det igår för Patrik slutade ovanligt tidigt :O Men men, jag ska nog duscha nu, eller äta frukost, så see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback