Home sweet home

Då är man hemma igen då.
Det har varit helt okej ute hos mormor och morfar. Vädret har varit så sjukt fint, men allt har stått stil, så det har varit äckligt vamt, sådär varmt så att det bara är jobbigt. + att min allergi har varit hemsk! Har nästan bara legat i sängen hela dagarna för att jag inte har orkat göra något.
Men igår fick vi lite besök, vi spelade fotboll, badade, grillade och snackade en hel del. =) Blev lite piggare, men det blev ju såklart jobbigt när allergiattackerna kom, mina ögon blev helt blodsprängda och jag var tvungen att lägga mig... Fan vad jag hatar min allergi! Jag har ingen ork när den slår till! Och den sänker bara mitt självförtroende mer och mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback