Plötsligt händer det

Vet ni vad? :O Nu på morgonen hände det någonting som jag inte ar varit med om på sjukt många år :O Jag blödde näsblod! Och det var inte så lite heller!
Lite läskigt fakiskt ^.- När jag var liten blödde jag hela tiden, det längsta var väl kanske 4-5 timmar! Och jah kommer fortfarande ihåg hur det var, min syster och jag skulle följa med pappa till ett typ av möte på jobbet, de skulle nämligen få en annan modell på sina arbetsbilar. Precis innan vi skulle åka dit började jag blö näsblod och det varade under hela "mötet" och lite till.. haha, förstår egentligen inte varför jag kommer ihåg det. Eller hur man kan komma ihåg små saker eller platser i detalj från när man var liten. Det är ganska häftigt ändå ^.-

Idag ska jag, min syster och mamma till söderköping för att äta på smultronstället :) Riktigt gott kommer det bli! Och det kommer bli ännu en bild vid bron ;) 
Och på hemvägen släpps jag av i norrköping för att träffa P, och på kvällen åker vi hem till mig :)

Och sen, i helgen flickor, vill ni hitta på någonting då? Vi kanske kan köra en king's?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback