Sorry ,

Förlåt för dålig uppdatering, men har gjort en massa annat.
Igår blev det t.ex. en promenad till Djulö för att ta ett dopp med Bella och Linnea, sedan vidare till Marie berget och grilla lite där :) Där blev det även väldigt mycket sång ;) Det var så otroligt skoj och mysigt, måste verkligen ske flera gånger :)

Idag dårå, har jag träffat Bella, vi tog en sväng ner till tågstationen och köpte biljetter och började helt plötsligt snacka om en spanien resa,.. ^^ Sedan tillbringade vi den mesta tiden på en bänk utanför mig och snackade en massa :)

Om ca 20 min är P här för att hämta mig, vi ska kolla på bio med Billy och Sandra, ska bli rikigt trevligt tycker jag :) Sedan får jag la se om jag kommer hem ikväll.. Men men... Ska packa lite nu, så ha det fint :) Och bilder och sånt kommer komma senare när jag har orken ^.-

ciao

Kommentarer
Postat av: jaakkola

vem är den där P? Nyfiken här nu (a) Ses någon dag måste vi också <3

2009-07-05 @ 17:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback