Tick tack tick tack . . .

Då var man hemma igen då. Det blev inget mormor och morfar idag, de hade en massa gäster så jag ville inte tränga mig på.. Istället trängde jag mig på hos Erica :) Har inte träffat henne på hela sommaren typ :O Så det var på tiden :D Och vi har bestämmt att det ska bli kings någon gång nästa vecka då alla kan :) 

Men men, vad händer nu då, inte så mycket faktiskt... sitter och äter lite glass med krossad degestive i, RIKTIGT GOTT :D Senare kanske jag ska tillbaka till Erica och kolla film :) Tänkte slå igång en film här hemma nu också faktiskt :) Blev trött av solen så kanske tar en lur också (a)

Imorgon föresten så kommer Patrik och hämtar mig klockan sju på morgonen :O Sedan ska vi åka någonstans där det är folkrace ^.- Har aldrig varit på någe sånt där, men det kommer nog bli kul :) Så det blir väl inte så mycket mer uppdatering för min del denna dag. Kanske slänger in något, men det är inte säkert.. Så ha det så bra allt folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback