Hasta luego

Jag måste bara säga att min säng var ovanligt skön i natt :O Sov hur bra och skönt som helst! :) Så man ville ju inte gå upp när man vaknade på morgonen ^^

Igår var det ju Beck kväll hon Bella. Pizzan var jätte god och Beck filmen var väl helt okej ^^ Och när man ska hem, vad hittar man i sin vänstra sko! :O Jo ett blött papper, och hur fan kom det dit om jag får fråga? Jo jag ska lugnt tala om för dig att lilla Björn har någonting att se fram emot nästa gång jag träffar honom ;) haha

Och vad händer idag då..... på tal om ingenting ^^
Tiden jag skulle passa blev flyttad till på torsdag istället. Så idag ska jag åka till norrköping med tre tåget tror jag. Sen kommer jag hem på torsdag... Men innan jag åker måste jag städa mitt rum, duscha och bygga ihop hyllan. PLUS komma ner på stan och köpa en biljett :O SÅ jag ska kila från datorn nu, puss

Kommentarer
Postat av: bella

haha han stod i trappen och fnissade! hoppades på att din sko skulle vara blöt o kall som den var >.< hahah HÄMNAS SARA! :P <3

2009-07-14 @ 11:39:32
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback