See ya

Jah då är ännu en hylla klar i detta hem.. Hoppas mamma blir glad när hon ser det :) Men det får ju inte jag se eftersom att tåget går om två timmar och mamma kommer hem ikväll någon gång..

Men men, nu är det packat iallafall, och så är det bara att vänta.. Börjar väl gå om en timme. Lite läskigt faktiskt, första gången jag åker tåg själv :O Men det kommer nog gå bra (a) Kommer hålla mig uppdaterad där borta. Kommer vara ensamt så håll mig sällskap på msn tycker jag ^.- Är ju själv från tidig morgon till klockan fyra på dagen... Jah vad ska man göra då egentligen? Film funkar ju alltid, och därför har jag tagit med några om han nu inte har några bra ^.-
Men ska kila nu, kolla på en halv film eller någe xD Ha det fint :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback