No more secrets

Nu är man hemma igen, men om ca två timmar bär det iväg igen ^.- Ska till king's och köpa pizza sedan blir det Beck kväll med Bella och Gurra igen, mys pys :)

Idag har jag som sagt varit i Marieberg, hittade inte alls mycket :O Alltså det är rea överallt, man borde ju hitta någe :S Men jag köpte faktiskt ett linne för 30 spänn och två stora t-shirts för 100 :) Så jag har bara gjort av med 130 spänn idag, det är riktigt bra gjort ;)

Hmm, vad händer under veckan då? Nja imorgon ska jag till Marica på fotvård med min syster. Våran mamma hade fixa något.. Sen har jag ingn aning, om det är fint väder kanske den där utflykten på den där ön blir av? eller? :)

Men nej, nu ska jag plocka undan lite i mitt rum, förstår inte hur fort min fotölj blir FULL med kläder :O Men men, ha en fin kväll allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback