Today, yesterday and the day before that


Lite från själva norrköping... Och jag måste säga att det inte är ofta man får en kram av en katt :O Den lilla svarta (som sover där) lyfte jag upp och den slängde båda tassarna runt halsen på mig. Sjukt gulligt ju! ^.-

Okej jag kom hem för ett bra tag sedan, men har gjort annat.
Öhm, det tog en halv timme att gå från P till tågstationen. inte så farligt tycker jag :)
Iallafall, jag gick mot stan direkt, tog allt i min takt som var riktigt skönt faktiskt :D Trodde det skulle vara tråkigt att gå runt och shoppa själv, men det var nästan bäst, bara ta det lugnt och strosa (som mamma säger). Jag hittade lite iallafall, t.ex. ett par skor, en parfym, ett linne och två slags tröjor + en riktigt god glass ^^ Tog också liten foton i parken som man brukar gå igenom när man ska mot centrum, riktigt mysig park ska jag få be och tala om :) Och den parken påminner mig om en sak, Bella när ska vi ta med oss matsäck och äta i de där träden? ;)


 
Men men, tåget gick halv ett och jag var hemma igen klockan ett där jag möte upp Cissi. Vi gick för att äta lite lunch :) Blev en sallad för mig på Maistro och för Cissi blev det en snitsel, riktigt gott faktiskt :D Men men, sen var det fotvård på gång! ;) En sak som mamma fixade åt oss för någon månad sedan. Och jag kan säga att det var hur skönt som helst! Speciellt när man hade gått en hel del under dagen ^^

Vad har hänt sen då? Jag cyklade hem, slog igång en film, och nusitter jag här. Vädret är fint och jag har nästan lust att bada (a) Någon som är på? ;) 

Kommentarer
Postat av: bella

ja det måste vi ju göra någon gång! MÅSTE! :P <3

2009-07-22 @ 22:57:18
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback