What can I do?

Usch vad jag har tråkigt! Det är en timme kvar till jag ska cykla iväg mot king's.
Vad ska man göra under en timme? Jah, jag har ingen fantasi iallafall >.<

Och vet ni vad.... Den 2 juli 2008 klockan 16.55 blev jag ormbiten i Ericas sommarstuga.
Fick åka till akuten, och sedan ambulans till eskilstunas sjukhus och övernatta där i två nätter.
Väl hemma fick jag gå på kryckor ett bra tag! Och foten var svart och BIFF, och gjorde allmänt ont hela tiden! Men jag överlevde :) Och denna sommar har jag sluppit den där värken i foten, vilket jag hoppas att jag får göra livet ut! :O
Men iallafall här kommer en fråga, har du blivit biten av en orm någon gång? 

Btw, kom på en liten rolig kommentar som jag sa under tiden jag och Erica låg i sängen på akuten i Katrineholm. "Alltså Erica, titta ditt knä ser ut som en elefant?" :O :'D Hej skrattattack ;)

L i t e  b i l d e r  f r å n  D Å !


Kommentarer
Postat av: erica talvis

Hahaha, det var inte bara mitt knä som var roligt (a)... SNAAAAAOOOOUUAARK ... typ ;D

2009-07-13 @ 22:43:40
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback